Reunió de l'Assemblea Catalana per la Transició Ecosocial (ACTE).

Justícia per a la pagesia i dret a una alimentació sana i justa per tothom

BComú dona suport al comunicat de l'Assemblea Catalana per la Transició Ecosocial

L’Assemblea Catalana per la Transició Ecosocial (ACTE) ha fet públic un comunicat que compta amb el suport d’una setantena de persones provinents de moviments socials i entitats, del sector de la pagesia i persones a títol individual, que aposten clarament per «transformar el sistema alimentari en una transició ecològica justa, democràtica, feminista i postcapitalista», coincidint amb les mobilitzacions de la pagesia i la gent treballadora del camp.

Barcelona en Comú s’ha adherit al comunicat, atès que comparteix les principals reivindicacions dels impulsors: Justícia per a la pagesia que cuida la terra i per les treballadores del camp; Sobirania Alimentària i dret a una alimentació sana i justa per tothom i defensa d’uns ecosistemes vius i accés als béns naturals amb criteris de justícia social i ambiental.

A la reunió impulsora que va tenir lloc l’1 de març passat, es va acordar generar «un espai amb voluntat de permanència, aglutinador de persones i moviments preocupades i conscients de la importància del model pagès i ramader per desplegar la transició ecosocial que volem i desitgem», més enllà de donar suport a les pròximes mobilitzacions.

Llegeix el comunicat aquí.

Per llegir tots els articles relacionats, fes click aquí.
Rep al teu Telegram o Whatsapp les últimes notícies de Barcelona En Comú.

També et pot interessar

Subscriu-te a la nostra newsletter

Rep al teu correu tot el que estem fent als barris de Barcelona. Fent click a "Subscriure's", accepto que Barcelona En Comú utilitzi la informació que proporciono per enviar-me actualitat per correu electrònic. Per saber més, consulta la nostra Política de privacitat.