Mobilització impulsada per la Plataforma Bici Augusta en defensa del carril bici de la Via Augusta a finals del 2023.

Janet Sanz: “La rectificació sobre el carril bici de Via Augusta demostra que tenim un govern erràtic que s’arriscava a fer el ridícul carregant-se una política sostenible en ple segle XXI”

La portaveu del grup municipal de BComú ha posat en valor la feina dels veïns i entitats que han aconseguit finalment que aquest carril bici, planificat durant el mandat passat, tiri endavant

Davant la decisió del govern de Jaume Collboni de mantenir el carril bici de Via Augusta i no variar-ne el recorregut, la portaveu del grup municipal de Barcelona en Comú, Janet Sanz, ha declarat que “aquesta rectificació demostra que tenim un govern erràtic, sense rumb, que s’arriscava a fer el ridícul carregant-se una política sostenible en ple segle XXI”. Així mateix, ha posat en valor la feina dels veïns i entitats que han aconseguit finalment que el carril bici de Via Augusta, planificat durant el mandat passat, tiri endavant. Sanz ha subratllat que els comuns seguiran sent molt exigent amb les polítiques per la mobilitat sostenible i l’emergència climàtica a la ciutat.

Escolta-la a l’àudio adjunt.

Per llegir tots els articles relacionats, fes click aquí.
Rep al teu Telegram o Whatsapp les últimes notícies de Barcelona En Comú.

També et pot interessar

Subscriu-te a la nostra newsletter

Rep al teu correu tot el que estem fent als barris de Barcelona. Fent click a "Subscriure's", accepto que Barcelona En Comú utilitzi la informació que proporciono per enviar-me actualitat per correu electrònic. Per saber més, consulta la nostra Política de privacitat.