Manifest contra el Pacte Europeu de Migració i Asil.

BComú s’adhereix al manifest ‘La societat civil crida no al Pacte Europeu de Migració i Asil’

Hi haurà concentracions unitàries estatals entre el 5 i el 10 d’abril, dia en què s’ha convocat una protesta davant el Parlament Europeu per la imminent votació d’un pacte que vulnera els drets humans

El Parlament Europeu debatrà en els pròxims dies la seva proposta per controlar i limitar la migració i l’asil al vell continent. Un pacte que multitud d’organitzacions de la societat civil en defensa dels drets humans consideren que tindrà «catastròfiques conseqüències per a les vides de milions de persones, famílies, nens i nenes que fugen de persecucions, guerres, espoli i genocidis». Així ho expressen en el manifest ‘La societat civil crida no al Pacte Europeu de Migració i Asil’, al qual s’ha adherit BComú.

Els impulsors també han convocat concentracions unitàries estatals entre el 5 i el 10 d’abril, dia en què s’ha convocat una protesta davant el Parlament Europeu per la imminent votació del pacte, que pretén legalitzar «les majors vulneracions i repressions» contra les persones migrants i els seus drets, i també pretén «per primera vegada des de la segona guerra mundial, arrabassar la universalitat d’un dret reconegut en la Declaració Universal dels Drets Humans: el dret a l’asil».

Les comunitats afectades, les organitzacions de la societat civil, col·lectius i defensores dels DDHH juntament amb la ciutadania, fan una crida a lluitar contra «aquesta nova realitat que es pretén, plena de patiment humà i vulneracions dels principals drets fonamentals i del menor» i a garantir «un futur en el qual prevalgui la vida humana i la justícia».

El manifesta alerta dels principals perills que suposarà l’aprovació del Pacte Europeu de Migració i Asil. Llegeix-lo i adhereix-te aquí.

Per llegir tots els articles relacionats, fes click aquí.
Rep al teu Telegram o Whatsapp les últimes notícies de Barcelona En Comú.

També et pot interessar

Subscriu-te a la nostra newsletter

Rep al teu correu tot el que estem fent als barris de Barcelona. Fent click a "Subscriure's", accepto que Barcelona En Comú utilitzi la informació que proporciono per enviar-me actualitat per correu electrònic. Per saber més, consulta la nostra Política de privacitat.