Manifestació a Barcelona per denunciar el genocidi que està cometent l'Estat d'Israel a Gaza.

BComú demana a les institucions ajudar a evacuar ciutadanes de Gaza i acollir-les

La Coordinadora de Barcelona en Comú ha decidit signar la carta impulsada per la Coalició Prou Complicitat amb Israel i la Comunitat Palestina de Catalunya, que demana a les institucions de l’Estat espanyol ajudar a evacuar ciutadanes de la Franja de Gaza i oferir-les suport a l’arribar al nostre país. Amb aquesta missiva, les organitzacions propalestines volen aconseguir el màxim d’adhesions d’entitats i col·lectius per tal de «pressionar a les institucions de l’Estat espanyol, a la Generalitat de Catalunya i als ajuntaments perquè, en base a les seves competències, es responsabilitzin en les tasques d’acollida i refugi i protecció de la vida de les persones palestines que fugen de Gaza».

En concret, la carta reclama voluntat política perquè, “després de més 4 mesos de genocidi televisat perpetrat per l’estat d’Israel contra el poble palestí a la Franja de Gaza», les institucions «prenguin mesures immediates, urgents i concretes per a acollir i protegir a les persones refugiades palestines que, en l’actualitat, estan arribant a l’Estat espanyol».

Llegeix i signa la carta aquí.

Per llegir tots els articles relacionats, fes click aquí.
Rep al teu Telegram o Whatsapp les últimes notícies de Barcelona En Comú.

També et pot interessar

Subscriu-te a la nostra newsletter

Rep al teu correu tot el que estem fent als barris de Barcelona. Fent click a "Subscriure's", accepto que Barcelona En Comú utilitzi la informació que proporciono per enviar-me actualitat per correu electrònic. Per saber més, consulta la nostra Política de privacitat.