Ada Colau a la manifestació a Istanbul a l'espera de salpar amb la Flotilla rumb a Gaza.

Més de 2.000 firmes de suport a la Flotilla de la Llibertat 2024

Residente, Rodrigo Sorogoyen, Julio Medem, Rodrigo Cuevas, Bob Pop, Samantha Hudson, Juan Diego Botto, Alberto San Juan, María Botto, Natalie Poza o Antonio de la Torre figuren entre els signants del món artístic Desenes d’organitzacions, col·lectius i partits, com en el cas de Comú, reclamen protecció pels activistes i observadors de 40 nacionalitats que salparan rumb a Gaza, entre ells Ada Colau, Jaume Asens i Max Cahner

Tres embarcacions salparan, aquest divendres 26 d’abril, des d’un port turc amb centenars d’activistes de 40 països i 5.500 tones d’ajut humanitari rumb a Gaza. Formen part de la Flotilla de la Llibertat, una missió ciutadana que ha rebut suport de més de 2.000 persones, organitzacions i partits a través d’un manifest que s’ha fet públic avui. Compta amb les signatures de cineastes com Julio Medem, Rodrigo Sorogoyen, Estíbaliz Urresola, Antonio de la Torre, María Botto, Natalie Poza, Juan Diego Botto o Alberto San Juan. S’hi han sumat figures de la música com Residente, Rodrigo Cuevas, Samantha Hudson o Los Chikos del Maíz. Del món de la comunicació hi donen suport Jordi Évole, el Gran Wyoming, Paco Lobatón, Mikel López Iturriaga, Bob Pop, Cristina Fallarás, Jesús Maraña, Anna Pacheco o Mariola Cubells. “Totes i tots som passatgers a terra de la Flotilla de la Llibertat”, assegura el manifest, perquè “mentre els nostres governs no lideren aquestes respostes humanitàries que es necessiten amb urgència, les persones amb consciència i les nostres organitzacions de base han d’actuar per assumir el lideratge”.

Desenes de col·lectius, organitzacions i partits s’han sumat també a aquesta carta oberta en la que es demana protecció per una missió que ha estat sotmesa ja a múltiples pressions abans de partir. No és suficient amb denunciar les injustícies, sinó que s’ha de fer tot el possible per aturar-les”, explica el manifest. “Quan els governs fracassen, nosaltres naveguem!”.

El manifest complet i totes les signatures aquí.

Para leer todos los artículos relacionados, haz click aquí.
Recibe en tu Telegram o Whatsapp las últimas noticias de Barcelona En Comú

También puede interesarte

Suscríbete a nuestra newsletter

Recibe en tu correo todo lo que estamos haciendo en los barrios de Barcelona.
    Haciendo click en "Suscribirse", acepto que Barcelona En Comú utilice la información que proporciono para enviarme actualidad por correo electrónico. Para saber más, consulta nuestra Política de privacidad.