Mobilització impulsada per la Plataforma Bici Augusta en defensa del carril bici de la Via Augusta a finals del 2023.

Janet Sanz: «La rectificació sobre el carril bici de Via Augusta demostra que tenim un govern erràtic que s’arriscava a fer el ridícul carregant-se una política sostenible en ple segle XXI»

La portaveu del grup municipal de BComú ha posat en valor la feina dels veïns i entitats que han aconseguit finalment que aquest carril bici, planificat durant el mandat passat, tiri endavant

Davant la decisió del govern de Jaume Collboni de mantenir el carril bici de Via Augusta i no variar-ne el recorregut, la portaveu del grup municipal de Barcelona en Comú, Janet Sanz, ha declarat que «aquesta rectificació demostra que tenim un govern erràtic, sense rumb, que s’arriscava a fer el ridícul carregant-se una política sostenible en ple segle XXI». Així mateix, ha posat en valor la feina dels veïns i entitats que han aconseguit finalment que el carril bici de Via Augusta, planificat durant el mandat passat, tiri endavant. Sanz ha subratllat que els comuns seguiran sent molt exigent amb les polítiques per la mobilitat sostenible i l’emergència climàtica a la ciutat.

Escolta-la a l’àudio adjunt.

Para leer todos los artículos relacionados, haz click aquí.
Recibe en tu Telegram o Whatsapp las últimas noticias de Barcelona En Comú

También puede interesarte

Suscríbete a nuestra newsletter

Recibe en tu correo todo lo que estamos haciendo en los barrios de Barcelona.
    Haciendo click en "Suscribirse", acepto que Barcelona En Comú utilice la información que proporciono para enviarme actualidad por correo electrónico. Para saber más, consulta nuestra Política de privacidad.