Janet Sanz, portaveu del Grup Municipal de BComú, en roda de premsa a la seu de la formació.

Janet Sanz: “És l’última oportunitat perquè Collboni tiri endavant un pacte d’esquerres”

La portaveu del grup municipal de BComú ha comparegut per explicar que els comuns facilitaran la tramitació de pressupostos, però donen un ultimàtum per formar govern abans de la votació definitiva en 30 dies. Sanz ha estat clara: “Si en 30 dies no hi ha un acord de govern progressista tal com es va comprometre el PSC, votarem que no als pressupostos”

La portaveu del grup municipal de Barcelona en Comú, Janet Sanz, ha comparegut avui per explicar que els comuns facilitaran demà la tramitació dels pressupostos que el govern del PSC porta a Comissió Extraordinària. Segons ha explicat Sanz, “és molt irresponsable per part del govern portar una fórmula que ja ha fracassat, però per nosaltres no serà: donem una última oportunitat a un govern sòlid i estable que tiri endavant uns pressupostos progressistes”. Tot i així ha volgut subratllar que “si en 30 dies no hi ha un acord de govern progressista tal i com es va comprometre el PSC, votarem que no als pressupostos”.

En aquesta línia, Sanz ha recordat que va ser el propi alcalde Collboni qui es va comprometre davant la ciutadania a tenir tant pressupostos com un pacte de govern abans de la primavera, però ara sembla que només vol tirar endavant la meitat de la seva promesa. “És de sentit comú que sense pacte de govern no pot haver-hi pressupostos, una cosa va amb l’altra, cap govern municipal pot demanar un xec en blanc” ha deixat clar Sanz, que ha tancat la intervenció amb un ultimàtum: “aquesta és l’última oportunitat perquè Collboni tiri endavant un pacte d’esquerres”.

Para leer todos los artículos relacionados, haz click aquí.
Recibe en tu Telegram o Whatsapp las últimas noticias de Barcelona En Comú

También puede interesarte

Suscríbete a nuestra newsletter

Recibe en tu correo todo lo que estamos haciendo en los barrios de Barcelona.
    Haciendo click en "Suscribirse", acepto que Barcelona En Comú utilice la información que proporciono para enviarme actualidad por correo electrónico. Para saber más, consulta nuestra Política de privacidad.