Manifest contra el Pacte Europei Migració i Asil.

BComú s’adhereix al manifest ‘La societat civil crida no al Pacte Europeu de Migració i Asil’

Hi haurà concentracions unitàries estatals entre el 5 i el 10 d’abril, dia en què s’ha convocat una protesta davant el Parlament Europeu per la imminent votació d’un pacte que vulnera els drets humans

El Parlament Europeu debatrà en els pròxims dies la seva proposta per controlar i limitar la migració i l’asil al vell continent. Un pacte que multitud d’organitzacions de la societat civil en defensa dels drets humans consideren que tindrà «catastròfiques conseqüències per a les vides de milions de persones, famílies, nens i nenes que fugen de persecucions, guerres, espoli i genocidis». Així ho expressen en el manifest ‘La societat civil crida no al Pacte Europeu de Migració i Asil’, al qual s’ha adherit BComú.

Els impulsors també han convocat concentracions unitàries estatals entre el 5 i el 10 d’abril, dia en què s’ha convocat una protesta davant el Parlament Europeu per la imminent votació del pacte, que pretén legalitzar «les majors vulneracions i repressions» contra les persones migrants i els seus drets, i també pretén «per primera vegada des de la segona guerra mundial, arrabassar la universalitat d’un dret reconegut en la Declaració Universal dels Drets Humans: el dret a l’asil».

Les comunitats afectades, les organitzacions de la societat civil, col·lectius i defensores dels DDHH juntament amb la ciutadania, fan una crida a lluitar contra «aquesta nova realitat que es pretén, plena de patiment humà i vulneracions dels principals drets fonamentals i del menor» i a garantir «un futur en el qual prevalgui la vida humana i la justícia».

El manifesta alerta dels principals perills que suposarà l’aprovació del Pacte Europeu de Migració i Asil. Llegeix-lo i adhereix-te aquí.

Para leer todos los artículos relacionados, haz click aquí.
Recibe en tu Telegram o Whatsapp las últimas noticias de Barcelona En Comú

También puede interesarte

Suscríbete a nuestra newsletter

Recibe en tu correo todo lo que estamos haciendo en los barrios de Barcelona.
    Haciendo click en "Suscribirse", acepto que Barcelona En Comú utilice la información que proporciono para enviarme actualidad por correo electrónico. Para saber más, consulta nuestra Política de privacidad.