Manifestació a Barcelona per denunciar el genocidi que està cometent l'Estat d'Israel a Gaza.

BComú demana a les institucions ajudar a evacuar ciutadanes de Gaza i acollir-les

La Coordinadora de Barcelona en Comú ha decidit signar la carta impulsada per la Coalició Prou Complicitat amb Israel i la Comunitat Palestina de Catalunya, que demana a les institucions de l’Estat espanyol ajudar a evacuar ciutadanes de la Franja de Gaza i oferir-les suport a l’arribar al nostre país. Amb aquesta missiva, les organitzacions propalestines volen aconseguir el màxim d’adhesions d’entitats i col·lectius per tal de «pressionar a les institucions de l’Estat espanyol, a la Generalitat de Catalunya i als ajuntaments perquè, en base a les seves competències, es responsabilitzin en les tasques d’acollida i refugi i protecció de la vida de les persones palestines que fugen de Gaza».

En concret, la carta reclama voluntat política perquè, «després de més 4 mesos de genocidi televisat perpetrat per l’estat d’Israel contra el poble palestí a la Franja de Gaza», les institucions «prenguin mesures immediates, urgents i concretes per a acollir i protegir a les persones refugiades palestines que, en l’actualitat, estan arribant a l’Estat espanyol».

Llegeix i signa la carta aquí.

Para leer todos los artículos relacionados, haz click aquí.
Recibe en tu Telegram o Whatsapp las últimas noticias de Barcelona En Comú

También puede interesarte

Suscríbete a nuestra newsletter

Recibe en tu correo todo lo que estamos haciendo en los barrios de Barcelona.
    Haciendo click en "Suscribirse", acepto que Barcelona En Comú utilice la información que proporciono para enviarme actualidad por correo electrónico. Para saber más, consulta nuestra Política de privacidad.