Oferta de feina: Coordinador/a de comunicació

Obrim una oferta de feina per ocupar la plaça de Coordinador/a de Comunicació de Barcelona En Comú.

Per optar a la plaça, envia el teu currículum i una carta de motivació a través d’aquest formulari fins al 23 de gener de 2022.

D’acord amb el nostre compromís amb la diversitat i la justícia social, animem a la presentació de candidatures per part de persones migrades o amb rerefons migratori que estan infrarrepresentats actualment en la política municipal en general, i en la nostra organització en concret.

Perfil professional

Es busca una persona motivada, proactiva i amb alta capacitat resolutiva, per coordinar l’equip de comunicació de Barcelona en Comú i liderar els projectes de comunicació de l’organització amb l’horitzó de les eleccions municipals del 2023.

Funcions i responsabilitats

  • Gestió dels projectes de comunicació de Barcelona en Comú, d’acord amb les prioritats polítiques de l’organització
  • Coordinació de la feina de l’equip de comunicació i dels col·laboradors externs
  • Creació, desenvolupament i definició de plans de comunicació anuals i/o projectes (desenvolupament de briefing i detecció de necessitats comunicatives)
  • Conceptualització i planificació de campanyes i de continguts digitals i impresos
  • Coordinació amb els diversos espais de l’organització, en particular: la Coordinadora General, els espais d’activisme, el Grup Municipal i l’equip tècnic. 
  • Gestió i seguiment del pressupost de comunicació

Requisits i baremació

  • Experiència demostrada en la gestió de projectes i d’equips de comunicació (fins a 25 punts).
  • Capacitat creativa i experiència en lideratge de processos d'innovació comunicativa (20 punts).
  • Experiència en visió estratègia dels processos i projectes de comunicació (fins a 15 punts)
  • Coneixements de la comunicació política i del context social i polític a Barcelona i motivació amb el projecte polític de Barcelona en Comú (fins a 15 punts)
  • Capacitat de treballar sota pressió i de planificar i coordinar diversos projectes i tasques segons les prioritats de l’organització (fins a 10 punts)
  • Coneixements tècnics dels programes d’ofimàtica habituals i també de programes específics usats en el món de la comunicació, així com també de bases de dades (fins a 10 punts).
  • Coneixements dels idiomes de treball (català i castellà). Es valoren coneixements de l’anglès (fins a 5 punts).

S'ofereix

  • Incorporació immediata
  • Tipus de jornada: 40 hores amb flexibilitat. Es requereix disponibilitat per treballar alguns caps de setmana i tardes.
  • Tipus de contracte: Indefinit
  • Salari: Segons escala salarial de l’organització per jornada completa (1900 € nets x 14 pagues