Joan Sanromà

Biografía / Presentación: 

Nascut a Barcelona l'any 1951. Llicenciat en Biologia i Història Contemporània per l'UB. Professor de l'INS Lluís Vives des del 1995 desprès de passar pels instituts de Berga, Gavà i la Barceloneta. Formo part de l'equip del projecte Donar veu a la memòria per treballar la història a Secundària on els nostres alumnes posen veu a la memòria d'ex-alumnes que varen viure la guerra i la postguerra , mitjançant representacions teatrals que es fan per escoles i entitats.Promotor de la Mostra de Recerca de Secundària organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics. Formo part del Grup de Recerca i Difusió per donar a conèixer la Història dels nostres barris mitjançant exposicions, conferències i llibre. Vaig participar en la creació de l'AMPA de l'Escola Bressol Guimbó i col·laborador de l'AMPA de l'Escola Barrufet. Membre del Consell Escolar del Districte en representació de CCOO i també en els darrers quatre anys com a conseller. Militant del PSUC i posteriorment d'ICV. Conseller de Districte de Sants-Montjüic per ICV-EUiA en el darrer mandat. He participat en l'Assemblea Groga de Sants i en l'organització de les Jornades per l'Escola Pública.

Motivación: 

Individual

Participar en la mejora de nuestros barrios y luchar contra las desigualdades y la discriminación. Esto se puede conseguir a través de la Escuela, de la Salud, de la Cultura y el Deporte y con una apuesta clara por la implicación de los poderes públicos en estos ámbitos y con la participación directa de les entidades vecinales y cívicas.

Equipo

El equipo del que formamos parte está consensuado por la asamblea del distrito de Sants-Montjuïc. Dicha asamblea nos ha elegido tras haber constatado nuestra capacidad de trabajo colectivo y dedicación al proyecto de Barcelona En Comú. Cada miembro de este equipo, asimismo, ha aceptado su candidatura con la vocación de ser uno más dentro de un grupo más amplio de personas del distrito que compartan los derechos y deberes de las consejerías. Consideramos que este tipo de estructura organizativa supondría más democracia interna, más contacto con los vecinos y vecinas del distrito, más dedicación a las entidades y en definitiva un fortalecimiento del proyecto de Barcelona En Comú. Finalmente remarcar que para nosotros y nosotras lo más importante es vuestra voz y poderla canalizar hacia la institución para generar políticas públicas para la gente que vive en el distrito'.

Proceso de avales y formación de equipos

- Formo parte del equipo compuesto por los/las siguientes miembros: Carolina López, Aldo Reverte, Esther Pérez, Domingo Alonso, José Antonio Blasco, Maria Riba.

- He recibido el aval de los siguientes espacios de Bcomú:  Grup de barri Sants, La Bordeta, Hostafrancs, Badal