Barcelona En Comú dóna suport als treballadors afectats per l'ERO d'Indra

Barcelona en Comú vol mostrar el seu suport a la plantilla d'Indra a Barcelona, afectada per l'ERO que recentment ha presentat l'empresa. BComú lamenta que l'estratègia que estan seguint la cúpula i els alts càrrecs de l'empresa es centri exclusivament en els seus propis interessos i, per tant, repercuteixi negativament en el conjunt dels treballadors.

La plantilla d'Indra ha iniciat un conjunt de protestes i jornades de vaga després de l'anunci de l'ERO, que afectarà prop d'un centenar de treballadors de la seva seu barcelonina i 1.850, en el conjunt de l'Estat espanyol.

En aquest sentit, BComú considera imprescindible avançar cap a un canvi de model productiu a favor del bé comú, que inclogui tant a la gent de la ciutat com a persones d'altres pobles del món. No es pot obviar que l'activitat d'Indra no és  només civil, sinó també militar (electrònica militar, sistemes de  tir, ciberguerra, etc.) i per això s'insta a l'empresa a la seva total reconversió cap a una activitat civil d'utilitat pública pacífica, sense menystenir una relació laboral digna vers els seus treballadors.