Ada Colau: “Volem comptar amb totes les experiències i coneixements per transformar Barcelona en una ciutat justa i democràtica”

Barcelona En Comú ha anunciat avui la futura incorporació de Jordi Martí Grau a la gerència municipal de l'Ajuntament de Barcelona, en el marc de la formació d'un govern estable que “vol comptar amb totes les experiències i coneixements de la institució i la ciutat per transformar Barcelona en una ciutat justa i democràtica”.

La futura alcaldessa, Ada Colau, ha assegurat que la incorporació de Martí a l'estructura executiva del futur Govern municipal respon a una nova forma de fer política basada pràctiques i objectius concrets, que vol comptar amb el màxim de gent possible per transformar la ciutat al marge d’interessos de partit. “Estem conformant un govern plural que combina experiència i innovació i que vol posar els objectius comuns per davant de les sigles, seguint el que ja ha estat la candidatura de BComú”, ha assegurat.

“Aquest nomenament no entra dins de cap tacticisme ni pacte de sigles” i no té “cap relació amb les converses que es mantenen obertes” sobre possibles acords amb d’altres formacions polítiques, ha assegurat Colau. “Es tracta d’un encàrrec professional a una persona amb un bon perfil de coneixement de l’Ajuntament i de la ciutat”, i que formarà part d’un equip gerencial amb responsabilitats executives integrat per “gent de diversa procedència i que ha d’estar a ple rendiment el proper 14 de juny”.

Colau ha afegit també que la prioritat de Barcelona en Comú és comptar amb el cos de funcionaris de l'Ajuntament per cobrir càrrecs de responsabilitat que fins ara cobrien persones de confiança vinculades al partit del govern, superant així “sectarismes o pràctiques clientelars”.