Ada Colau: “Cada vot és fonamental perquè només la llista més votada podrà governar Barcelona”

L’alcaldable de Barcelona En Comú, Ada Colau, ha assegurat que en les eleccions del 24 de maig s’escull entre “els que han manat sempre per obeir els de sempre o una alcaldessa que estigui al servei de la gent”. “Tenim una oportunitat històrica, podem guanyar, però no ens podem confiar. Cal que mobilitzem cada vot, tots són fonamentals perquè només la llista més votada podrà governar Barcelona”, ha assegurat en l’acte de tancament de campanya al barri de la Prosperitat.

“Davant del desencant, dels qui ens volien fer creure que no hi ha alternativa, ens hem unit” i hem fet “un esforç titànic que ha fet possible que en tan poc temps ens haguem situat com una alternativa de govern”. “Vam fer aquesta candidatura per guanyar, per tenir una presència testimonial ja hi ha altres experiències”, ha assegurat Colau, advertint que “calia sumar esforços perquè està en joc la nostra gent gran, els nostres infants, que la gent jove no hagi de marxar, que no es tracti ningú com un ciutadà de segona,...”.

“Ens ho mereixem, ens toca”, ha afirmat Colau, explicant que en els darrers dies ha rebut l’escalf al carrer d’ex votants de CiU, del PSC “o de persones que no havien votat mai i que ara diuen que ho faran amb il·lusió perquè se senten interpel·lats i partícips”.

“Si mobilitzem vot a vot podem guanyar, però la feina comença el 25 de maig”, perquè “qui avui té poder i privilegis no ens ho posarà fàcil”, ha assegurat Colau. “No estem aquí per repetir els errors del passat, hem de canviar les formes de fer política”, i “és importantíssim que després de les eleccions seguim tots mobilitzats i vigilants, perquè això serà clau per guanyar de debò”.

“Barcelona es mereix molt més que un govern de CiU que no ha fet més que saquejar els recursos públics per beneficiar els seus amics”, ha assegurat, recomanant a “Trias que si no li agrada que parlin de corrupció potser hauria de deixar el seu propi partit”, ja que “ha estat la mà dreta d’un delinqüent confès, i anava de mariscada amb De la Rosa a Cadaqués i de vacances a Menorca amb Millet”. “Ja n’hi ha prou de faltar-nos al respecte”, ha afegit.

“Ens volien aïllats, dividits, separats, i no ho han aconseguit, hem omplert les places de dignitat, i aquestes són les places que permetran guanyar el 24 de maig”, ha assegurat el número dos de la candidatura, Gerardo Pisarello. “Hi ha milers de persones que pensen que Barcelona no es mereix ser governada quatre anys més per un partit que té les seus embargades i que ha pactat sistemàticament amb el PP per convertir la nostra ciutat en un aparador”, ha assegurat. “Amb el vot no es canvia tot, però és un instrument de canvi important, per a la gent més humil es una manera de defensar-se. El 24M el nostre vot valdrà el mateix que el de qualsevol lobbista”, ha insistit.

També ha intervingut en l’acte la número cinc de la candidatura, Janet Sanz, qui ha remarcat com “alguns han volgut transformar la campanya dient ximpleries i hem respost amb alegria, il·lusió, amb una campanya dolça, optimista. Aquest diumenge podem aconseguir que l’Ada sigui la primera alcaldessa de Barcelona i omplir l’Ajuntament de valentia. Estem a punt de fer història i només depèn de nosaltres, està a les nostres mans”.