Barcelona En Comú crea un bot per resoldre dubtes sobre el coronavirus

El bot de Whatsapp mostra, entre altres coses, les xarxes de suport veïnal més properes a través de la ubicació o codi postal 

 

Barcelona En Comú ha creat un bot de Whatsapp per donar resposta a les preguntes i dubtes que diàriament arriben a les xarxes de l'organització sobre la situació del coronavirus a la ciutat. Es tracta d'una eina que BComú estava treballant per donar informació als seus activistes i que donada la situació de la Covid-19 ha reorientat la seva funció.

El bot de Barcelona En Comú també informa sobre les xarxes de suport veïnal i com contactar-hi. Per fer això només cal compartir la ubicació o donar-li el codi postal. A més d’aquesta informació, es poden localitzar telèfons d'interès i informació sobre els recursos que ofereix l’Ajuntament i d’altres administracions. 

L’objectiu del bot és poder fer arribar la informació endreçada al màxim de persones possibles, en temps de saturació informativa, especialment aquella informació que té a veure amb les xarxes de suport veïnal. Així mateix, el bot pot adreçar-se en català com en castellà.

A més de la informació sobre la Covid-19, el bot també informa sobre com pots participar i implicar-te en Barcelona En Comú.

Com s’accedeix al bot de Barcelona En Comú? Escrivint un missatge de Whatsapp al telèfon 931071275 o entrant en aquest web: https://barcelonaencomu.cat/bot

En aquest vídeo es veu com funciona: Bot de Barcelona en Comú